Repareren van defecte Pioneer Production apparatuur

DJS-1000
TORAIZ AS-1
TORAIS-SQUID
TORAIZ SP-16

    Reparatie aanmelden

    Bent u particulier of bedrijf? ParticulierBedrijf

    [group dealermsg]

    LET OP: Garantiereparaties dient u als PIONEER-dealer aan te melden via de Pioneer portal (Transport is dan gratis)

    [/group]

    E-mail

    [group dealerja]
    Dealergegevens

    Uw Pioneer dealernummer

    Bedrijfsnaam

    Contactpersoon

    Straat

    Postcode

    Plaats

    Land NederlandBelgiëDuitsland

    Telefoonnummer

    Apparaatgegevens

    Referentienummer

    Typenummer van het apparaat

    Serienummer van het apparaat

    Fabrieksgarantie NeeJa

    [group welgarantied]

    Verkoopdatum (typ "voorraad" indien het eigen winkelvoorraad betreft)

    Koopbon uploaden (pdf, jpg, png, max 5Mb, verplicht indien geen voorraadapparaat)

    [/group] [group geengarantied]

    Prijsopgavebedrag (EURO excl. BTW)(Toelichting)

    [/group]

    Aanbetaling en transport Een aanbetaling op de reparatie (€45,00 ex BTW) bij geen garantie, alsmede eventuele retour verzendkosten (€14,00 ex BTW) dienen VOOR aanvang van de reparatie betaald te worden. U ontvangt van ons een factuur zodra wij het apparaat hebben ontvangen. Na ontvangst zullen wij met de reparatie starten. LET OP: Voor zware of afwijkende paketten, alsmede voor bezorging op de Waddeneilanden, kan een toeslag berekend worden.

    Toelichting Quickservice

    Klachtomschrijving

    Optioneel: Bijlagen (bijvoorbeeld foto/video of geluidsopname van de klacht, mp3, jpg, png, gif, avi, wmv of mp4 of zip, max 5Mb per bestand). voor grote bestanden adviseren wij wetransfer.com

    [/group] [group dealernee]
    Adresgegevens

    Naam

    Straat

    Postcode

    Plaats

    Land NederlandBelgiëDuitsland

    Telefoonnummer

    Naam dealer

    Straat dealer

    Postcode dealer

    Plaats dealer

    Land dealer NederlandBelgiëDuitsland

    Apparaatgegevens

    Typenummer van het apparaat

    Serienummer van het apparaat

    Fabrieksgarantie NeeJa

    [group welgarantiep]

    Verkoopdatum

    Koopbon uploaden (pdf, jpg, png, max 5Mb, verplicht indien geen voorraadapparaat) [/group] [group geengarantiep]

    Prijsopgavebedrag (EURO incl. BTW) (Toelichting)

    [/group]

    Aanbetaling en transport Een aanbetaling op de reparatie (€54,45 incl BTW) bij geen garantie, alsmede eventuele retour verzendkosten (€16,94 incl BTW) dienen VOOR aanvang van de reparatie betaald te worden. U ontvangt van ons een factuur zodra wij het apparaat hebben ontvangen. Na ontvangst zullen wij met de reparatie starten. LET OP: Voor zware of afwijkende paketten, alsmede voor bezorging op de Waddeneilanden, kan een toeslag berekend worden.

    Toelichting Quickservice

    Klachtomschrijving

    Optioneel: Bijlagen (bijvoorbeeld foto/video of geluidsopname van de klacht, mp3, jpg, png, gif, avi, wmv, mp4 of zip, max 5Mb per bestand). voor grote bestanden adviseren wij wetransfer.com

    [/group]
    1. Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden
    2. Uw persoonsgegevens gebruiken wij alleen voor het afhandelen van uw reparatie aanvraag. Lees de privacyverklaring voor meer informatie.